چهار شنبه سوری
عید است و دوباره درد دوری دارم
با یاد تو باز هم صبوری دارم
می سوزم از این شراره هر شب گویی
در سینه چهارشنبه سوری دارم
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 17:51 توسط مهرداد شبیری
|