لعنت(اولین واسوخت)
تموم کن این دروغاتو
دیگه گوش شنیدن نیست
زدی تموم حرفاتو
آره گفتم دوست دارم
تو فکر کن که زدم زیرش
تو فکر کن که بریدم از
دلی که بود دلم گیرش
باشه خوبم،تو اصلا خوب
آره من پست،من نامرد
فراموش کردی انگاری
کی بود که من رو ویرون کرد
کی بود که زیر حرفش زد
همین که رازمو فهمید
کی بود که گفت بیچاره
به چشمای ترم خندید
منو ول کردیو رفتی
به هر نامرد دل دادی
چی شد بانوی زیبا رو
حالا یاد من افتادی
حالا میگی از احساست
که این عشقه نه یه عادت
باشه عشقم،جواب من
به عشق و عاشقی لعنت
برو بس کن دیگه حرفات
برام رنگی نداره
دیگه نیستم من اونی که
بهش گفتی بیچاره
دیگه نیستم من اونی که
واست دنیا را می خواست
برو بسه نگو فردا
ته قصه همین جاست