این نیز بگذرد
الان که پایین پایینم،ازم نگیر که میگم دنیا اینجور نمیمونه
چون بالای بالا هم که بودم،همین را گفتم
گفتم:دنیا اینجور نمیمونه
+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم مهر ۱۳۹۰ ساعت 7:38 توسط مهرداد شبیری
|