سیگار
سیگار کشیدم
شاید لحظه ای از یادت بیرون بیایم...
به یادم آوردم برای اینکه از یاد "تو" بیرون بیایم
سیگار کشیدم...
حتي صبر نمي كني دودش از دهانم بيرون بيايد
...
و من ميخندم...
به اين خيال خام...
خنده اي كه سالهاست جاي خاليش را روي صورتم حس ميكنم
...
حالا ميفهمم چرا ميگويند
سيگار بسيار اعتياد آور است
...
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و چهارم مهر ۱۳۹۱ ساعت 20:10 توسط مهرداد شبیری
|