من تسلیمم
من تسلیمم
دستهایم بالاست میبینی که. من تسلیمم
همین را مگر نمی خوای
به هیچی فکر نمی کنم
گفتی بمیر می میرم گفتی بمون میمونم
فقط نزن...
دیگه نمی گم چرا اونا کشتی به هیشکی نمی گم چه ظلمهایی که به اونا نکردی
به هیشکی نمی گم چه بلایی سر اون زن اوردی
من تسلیمم فقط نزن
منو نکش .... منو نسوزون....نزن باشه بهت میگم
بهت میگم نوکرتم... خرتم
جلوت زانو میزنم.به پات می افتم.
نابودم نکن.
من تسلیمم.
تسلیم تسلیم
"اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله"
من تسلیمم.
+ نوشته شده در سه شنبه دهم آذر ۱۳۸۸ ساعت 16:31 توسط مهرداد شبیری
|